Tuesday, September 25, 2007

Buna ziua...

ehk tere päevast... seda kolmandat Timisoaras. Täna otsustasin olla korralik koduperenaine ja oma asjad lõpuks lahti pakkida (ja äkki isegi õhtuks süüa teha, kui suudan poes selgeks teha, et tahan liha, mitte kala ja riisi mitte maisi... uhhh).

See, et kaasa on saanud ainult nuimikseri nui; pooled päevalehe raamatusarja raamatud ja mu lemmik pesukinnas on ikkagi maha jäänud, on vist kolimise puhul paratamatu. Aga ega Eesti nii kaugel olegi, eriti peale tänast avastust, et Timisoarast Viini saab hea õnne korral lennata 19 euriga (http://www.skyeurope.com/aegee) ja sealt edasi Eesti Õhuga otse Tlna.

Sel nädalalal on plaanis ülikooli keemia- ja keskkonnakaitse osakonna professoriga kohtumine, et mu õppeplaan kokku panna (hmm, ma nagu mainisin neile et tahaks infotehnoloogia bakaaineid võtta, aga nagunii rumeenia keelest aru ei saa, olgu see siis keemia või matemaatika :)... Veel on vaja Erasmuse paberid korda ajada, salsa- ja trennikohad otsida, rumeenia keele kursustele registreeruda (sest ülikooli omad algavad alles novembris) ja Razile selgeks teha, et mul on vaja särki "Naeratan, sest ei saa aru"...

Varsti kirjutan sellest, mis vahe on poistega jalgpalli mängimisel Saksamaal ja Rumeenas ning kas tüdrukutel surutakse siin kohtudes ja lahkudes kätt või mitte.

2 comments:

kadri said...

way to go, Irms!
ja ma ei saa märkimata jätta, et täna oli ka Eestis kohati 20 kraadi. ja metsas on seenerünnak.
edu rumeenia elu sisse sättimisega.

Kerly said...

Mind huvitab see jalgpalli osa. Loodetavasti on sealsed kombekad.

Tervitused soojad ja paanilised Tartust :)